piątek, 27 grudnia 2013

Barbara Kurdej-Szatan

Siemka!
Dawno nie pisałam bo miałam strasznie mało czasu. Poprawianie ocen, przygotowania do świąt itd. 15 grudnia byłam na spotkaniu z Maćkiem Musiałem. Nawet sobie nie wyobrażacie co się działo. Tłumy rozwrzeszczanych fanek, masakra, ledwo dostałam się po autograf, a o zdjęciu z nim nawet nie było mowy :/.. Dzisiaj listonosz przyniósł mi trochę spóźniony prezent - list od 'blondynki z reklamy' :D. Była bardzo miła i podpisała 4 moje zdjęcia, oraz dołączyła krótki liścik. Czekałam miesiąc.

Maciek Musiał

Basia Kurdej-Szatan




Oczywiście trzy fotki na wymianę.

I jeszcze autograf Agnieszki Chylińskiej od kolegi.

Udanej zabawy sylwestrowej !
PAPA do przyszłego roku :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję *_*
    Mam pytanie, na jaki adres pisałaś do p.Basi?
    Moj mail: lexie1999@o2.pl
    Zapraszam do mnie: http://autografylexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję i zazdroszczę autografu Basi też napiszę! :D
    Nawet wiem już gdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super autograf od Pani Agnieszki. Tez taki chcę:). Zapraszam na mojego nowego bloga, dziennie coś dodaję, bo go dopiero tworzę:). Chętnie nawiążę współpracę w wymianie i zdobywaniu podpisów na zdjęciach.
    http://autografymarczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałabyś mi adres do p.Basi??
    Mail:presinek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.