wtorek, 28 sierpnia 2012

Wymiana

Wszystkie podpisy z tej notki, są na wymianę lub sprzedaż. Mam nadzieje, że każdy znajdzie coś dla siebie :) Zainteresowane osoby proszę o kontakt  gg 11474309  email  kinga.maras@onet.pl


 -Lesław Żurek
 -Hanna Śleszyńska i Rafał Rutkowski
-Marek Włodarczyk
-Janusz Gajos
 -Honey
 -Henryk Sawka
 -Przemysław Babiarz
 -Marek Kaliszuk
 -Anna Seniuk
 -Krystyna Czubówna
 
-Marta Żmuda Trzebiatowska
 -Paweł Małaszyński
 -Beata Ścibakówna
 -Wojciech Dąbrowski
 -Aleksander Doba
 -Jula
 -Natasza Urbańska
 -Tomasz Bednarek
 -Magdalena Popławska
 -Imany
-Ania Wyszkoni
-Ania Guzik
-Marcin Prokop
 -Maciej Pol
-Maja Hyży

 -Wojciech Medyński

 -Ewa Wachowicz
-Marta Klubowicz
-Maria Pakulnis
-Bartosz Obuchowicz

-Wojciech Wysocki
-Marcin Meller
-Marcin Szczygielski
-Adrianna Biedrzyńska
-Romuald Lipko
-Tadeusz Chudecki
-Michał Lesień
-Natasza Urbańska i Janusz Józefowicz
-Alexandra
-Joanna Opozda
-Ireneusz Krosny
-Monika Dryl
-Kacper Kuszewski
-Rafał Maserak
 -Anna Głogowska
-Robert Koszucki
-Dariusz Wnuk
-Liber
-Natalia Szroeder
-Natalia Przybysz
-Ewa Wencel
-Barbara Kurdej -Szatan
-Michel Moran
-Maciej Musiał
-Maciej Steinhof
-Donatan
-Mesajah
-Grzegorz Hyży
-Krzysztof Kwiatkowski
-Filip Bobek
-Michał Rolnicki
  -Wiktor Zborowski
-Piotr Zelt
-Paweł Wawrzecki
-Cleo
-Chloe Howl
-Ewelina Lisowska
-Elaiza
-Margaret
-Hanna Śleszyńska
-Katarzyna Ankudowicz
-Sonia Bohosiewicz
-Maja Szymanowska

11 komentarzy:

  1. interesujące :D
    odezwij się na mojego maila : autografyprzemka@wp.pl
    bo nie ma twojego :)
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajna kolekcja ;) zapraszam do mnie na NN

    OdpowiedzUsuń
  3. hej jak mozna sie z Toba skontaktowac w sprawie wymiany?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym wymienić autograf IMANY, a w zamian dałabym Ci samemu zdobyty autograf pana Tomasza Karolaka. napisz do mnie na: jula_jula_123@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, byłabym zainteresowana kupnem/ wymianą autografu Małgosi Sochy, Juli oraz Marty Żmudy Trzebiatowskiej. To mój meil- juliamistarz@interia.pl Mam nadzieję, że si odezwiesz Pozdrawiam, a to mój blog-http://zbieramautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ile za Ewelinę? /odpisz na z-ewelina-lisowska-podbijamy-kosmos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, Mam na wymianę Pectusa i Rafała Brzozowskiego. Napisz czy chcesz się zamienić? http://autografymarczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://tablica.pl/oferta/autografy-gwiazd-CID767-ID5xwWL.html <-- polecam , autografy na sprzedaż

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki, Hejka, to ja z "Autografy Dziobaka" ja już Cię dodałem, proszę także do dodania do blogów ulubionych. Pozdro http://autografydziobaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chetnie sie wymienie na emilian karewicz moj meil robert19714@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.