środa, 7 sierpnia 2013

Konkurs!

Cześć!
26 sierpnia mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny :). Z tej okazji postanowiłam zorganizować konkurs. Zadanie polega na tym, by w min. 10 zdaniach opisać swoje wymarzone spotkanie z gwiazdą. Możecie napisać w jakich okolicznościach chcielibyście ją/jego spotkać itp. Liczę na Wasze pomysły. Zwycięzców ogłoszę 26 sierpnia. Macie trochę czasu, więc bierzcie się do roboty, bo naprawdę warto. Oczywiście będą wspaniałe nagrody dla trzech najlepszych osób :D.

Odpowiedzi wysyłajcie na mój e-mail: kinga.maras@onet.pl

Pozdrawiam !

8 komentarzy:

  1. super ! wezmę udział :)
    i życzę kolejnego roku obfitującego w nowe autografy :)
    ja też w sierpniu będę obchodzić rok mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana już wzięłam udział i ci napisałam na @ mam nadzieje ze ci się spodoba moje opowiadanie ;D pierwszy raz się rozpisałam i myślę ze docenisz moją prace ;D Może i jestem pierwsza ;D ale tak jakoś wyszło bo mi się nudzi w ten upalny dzień i super konkurs życzę ci wspaniałych autografów w kolejny rok.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł
    Zapraszam http://autografki-ewki.blogspot.com/
    Dodaje

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kochana już wzięłam udział i ci napisałam na @ mam nadzieje ze ci się spodoba moje opowiadanie ;D pierwszy raz się rozpisałam i myślę ze docenisz moją prace ;D Może i jestem pierwsza ;D ale tak jakoś wyszło bo mi się nudzi w ten upalny dzień i super konkurs życzę ci wspaniałych autografów w kolejny rok.....pozdrawiam"

    Pozdrawiam! ;]

    Kinga doceni każdego pracę ;)

    Już powoli piszę, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, gratuluję pomysłu. Jestem w trakcie pisania... Za niedługo prześlę:P
    Pozdrawiam Ania P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga, raz jeszcze dziękuję za inspirację do zbierania autografów. Czy również wymieniasz się?
    Biorę udział w Twoim konkursie:P. Rewelacyjny pomysł:)- Pozdrowionka dla Ciebie i wszystkich Marta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejnych wielu lat kolekcjonowania zycze i powiekszania swoich zbiorow. A jakie planujesz nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Kinga za piękne autografy, które mi wysłałaś za udział w konkursie. Bardzo się cieszę. Już z utęsknieniem czekam na kolejny konkurs:). Powodzenia w poszerzaniu kolekcji grafów. Marta.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.