wtorek, 16 kwietnia 2013

I.Chojnowska, A.Grabarczyk, K.Zielińska, M.Żmuda, P.Małaszyński, A.Nejman

Hejka !
Wczoraj miałam bardzo udany dzień. Byłam na świetnym spotkaniu, gdzie udało mi się zdobyć super podpisy. Miałam okazję zobaczyć na żywo polskich aktorów tj. Ilona Chojnowska, Kasia Zielińska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Andrzej Grabarczyk, Paweł Małaszyński i Andrzej Nejman. Najlepsze wrażenie zrobiła na mnie Pani Marta, która jest bardzo miłą osobą. Pani Kasia też, ale niestety mam jej podpis na kartce, bo była ona w zastępstwie za Kasię Glinkę. Zrobiłam sobie kilka pamiątkowych fotek :)
Wszystkie autografy mam podwójnie więc mogę się wymienić. 

Ilona Chojnowska

 Kasia Zielińska

Marta Żmuda-Trzebiatowska

Andrzej Grabarczyk

Paweł Małaszyński

Andrzej Nejman

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania ;P

4 komentarze:

  1. Gratuluję !! :)
    jak możesz usuń weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) popieram kolege wyzej

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, wspaniałe autografy ;) Cud miód ;)
    Popieram kolegów wyżej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. poproszę o adres Marty Żmudy Trzebiatowskiej na imagine97@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.