wtorek, 19 lutego 2013

Mateusz Banasiuk

Siemka!
Wczoraj dostałam jeden list, ale ze skrzynki wyjęłam go dopiero dzisiaj ;D. Po otworzeniu koperty bardzo się ucieszyłam, gdyż podpis był od aktora, który gra w moim ulubionym serialu ,,Pierwsza Miłość". Na odpowiedź czekałam ok.9 miesięcy. Pan Mateusz był tak miły, że podpisał moje trzy zdjęcia, odpowiedział na pytania, a także napisał krótki liścik w którym przeprasza, że tak długo nie odpisywał.

Mateusz Banasiuk



 Zdjęcia bez dedykacji mam na wymianę :)
Pozdrawiam :**

7 komentarzy:

  1. gratulacje moze tez dostane bo wysłałam wczoraj ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Mateusz to świetny aktor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gratuluję autografów! Bardzo go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Też niedawno dostałam od Niego zdjęcia i napisał mi bardzo podobny list ;D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.