piątek, 18 stycznia 2013

Benefis Moniki Pyrek cz.1

Hej!
Jak już wcześniej wspominałam, tydzień temu byłam na benefisie Moniki Pyrek z okazji zakończenia jej kariery, a na drugi dzień brała ślub. Było dużo znanych osób. Niestety w ten dzień była straszna śnieżyca i całe miasto było sparaliżowane więc nie udało mi się dojechać na czas. Udało mi się zdobyć jedynie pięć podpisów, ale resztę zdjęć zostawiłam organizatorowi (jak je dostanę to dodam drugą część :)). Oto podpisy które zdobyłam, a i sorka za jakość zdjęć, ale robiłam je telefonem ;p

Tomasz Majewski
  Jacek Wszoła
 Otylia Jędrzejczak
Marek Kolbowicz

Marysia Sadowska

Na razie na wymianę :
Marek Kolbowicz
Tomasz Majewski
Marysia Sadowska

Dzisiaj u mnie była również Kayah, ale niestety koncert miał być późno i była to impreza zamknięta, więc też zostawiliśmy zdjęcia jakiemuś panu. A jutro spotkanie z Nergalem ;)

Miłego weekendu !

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.